دسته بندی مطالب
مطالب بلاگ قالیتو
کد مطلب : 62  |   تعداد نظرات: 0   |   تعداد بازدیدها: 250   |   تاریخ درج: سه شنبه, بهمن 24, 1402   |   ساعت: 12:00 ق.ظ   |   منبع / نویسنده مطلب: مدیر سامانه

 

برگزاری دوره های آموزش مجازی قالیتو

دوره آموزشی مقدمات سبک شناسی فرش دستبافت ایران، با حضور استاد رسول روفه گر حق(استاد دانشگاه هنر و مولف کتاب مقدمه ای بر سبک شناسی فرش دستبافت ایران) برگزار خواهد شد.


یکی از الزامات اصلی توانمندسازی و تقویت رقابت‌پذیری شرکت‌ها، توسعه مداوم منابع انسانی آن‌ها است. مدیران واحدهای فعال در حوزه فرش دستبافت و دیگر دستبافته ها نیز در راستای بهبود رقابت‌پذیری خود در بازارهای داخلی و خارجی می بایست به صورت دائم تلاش نمایند تا نگرش‌ها، مهارت‌ها و دانش خود و کارکنانشان را با روش‌های مختلف من جمله آموزش مستمر ارتقا دهند.
از این رو، یکی از خدمات قالیتو در زمینه توانمندسازی افراد و واحدها، کمک به تقویت و روزآمدسازی دانش، نگرش و مهارت مدیران و کارکنان و ارتقای منابع انسانی شرکت‌ها از طریق حمایت 30 الی 100 درصدی در هزینه های برگزاری دوره‌های تخصصی می باشد.
افراد و واحدهای متقاضی می‌توانند در دوره‌های آموزشی تخصصی به صورت وبینار یا سمینار، کارگاه های آموزشی کوتاه مدت و بوت کمپ ها متناسب با نیازشان شرکت نمایند.
بدین منظور می توان با مراجعه به بخش توانمندسازی یا ثبت نام دوره ها در این دوره رایگان ثبت نام نموده و پس از تکمیل ظرفیت از طریق پیامک، زمان و محل برگزاری(لینک) آن اطلاع رسانی خواهد شد.

Share نسخه مخصوص چاپ


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟